lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Úterý Duben 12 11:43:18 CEST 2005

to me pripomelo ze se mi pre dlety dostala do ruky kazeta s nahravkou esotericy hudby se zvukama jeskyne a mela udajne lecebne ucinky (budiz, clovek se utoho uklidni a treba i usne, vzdyt spanek leci) a ta kazeta na sobe originalni ochranu proti nelegalnim kopiim - nesmela se kopirovat jinak se lecebne ucinky ztrati :o)