lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

elsaco@elsaco.cz elsaco@elsaco.cz
Pátek Duben 15 15:06:34 CEST 2005

Kručinský Ladislav napsal(a):
> Mně na tom hlavně štve vědomé lhaní:
> Certifikáty které vystavil EZÚ a které potvrzují dodržení norem a shodnost dokumentace uvádí firma BIOTHERAPY jako "Certifikát deklarující léčebnou účinnost". Vím že vždycky táhneš s praporem do boje za svobodu podnikání. Ale je normální svoboda lhaní zákazníkovi v oblasti léčby (byť alternativní)? Podle mě je to hyenizmus.
>
> Kručinský

Blbost a neznalost je nejsnadnějším zdrojem slušných příjmů a proto asi není naděje, že by někdy zmizely tyto typy
podvodů. Mimochodem je to běžné i v zahraničí - v Rakousku se stal hitem malý přístroj do zásuvky, který dokáže
rozpoznat elektřinu z atomové elektrárny a nejenže na to upozorní blikající LED, ale ještě je schopen ji vracet zpět do
sítě. Za těch pár desítek euro to přece stojí, ne?
Jindra