Chyba PIC16F873?

MK info@mcu.cz
Pondělí Duben 11 16:55:36 CEST 2005

>A ja myslel, ze ono "nemam je rad" pochazi primo z vasi klavesnice?
>
> Dokonce to tu http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2004-July/048649.html
> mame
> zvecnene pro dalsi generace, a pak ze jsou to bajky... :-)
>
> Rehabilitovat se muzete jedine tak, ze odvolate vsechny ty minusy v
> predchozim linku a pridate aspon 5 plusu. :-)

A tak to zase prrrrrr, za vsemi minusy si dale pevne stojim.
Jenze to, ze nemam nejakou technologii rad, nebo ze ma z meho uhlu
pohledu blbe navrzenou a dale dolepovanou architekturu jeste neznamena,
ze ji nikdy nepouziju. Mam rad pstruhy a take se jimi den co den neprecpavam
:-))))
A bajka a povest je prave to co jste napsal v originalu. Je smutne, ze se
presla
bez povsimnuti doba a duvody vedouci k mym vyhradam :-)))
Ani o ty nabizene PICy z roku 93/94 nikdo neprojevil zajem :-))))))

S pozdravem
MK