Chyba PIC16F873?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Duben 11 16:36:08 CEST 2005

A ja myslel, ze ono "nemam je rad" pochazi primo z vasi klavesnice?

Dokonce to tu http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2004-July/048649.html mame
zvecnene pro dalsi generace, a pak ze jsou to bajky... :-)

Rehabilitovat se muzete jedine tak, ze odvolate vsechny ty minusy v
predchozim linku a pridate aspon 5 plusu. :-)

Dusan Dolezal