Chyba PIC16F873?

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Pondělí Duben 11 16:33:09 CEST 2005

Puvodni odpoved mi neprisla na mail - ale opravdu tam nebylo 230V a uz to i
nejaky tyden bezne fungovalo...
Pak sem chtel jen zmenit nejakou malickost v programu no a zapomel sem to
vypnout :-(
Mozna sem se pritom dotknul minusu- proste se z nej zakourilo a bylo to :-(
Taky sem u drive dal 16f84 do patice obracene nebo ho vyndal za provozu a
prezil to. Tenhle typ 16f873 proste nic nevydrzi ;-)
Ale to nemeni nic na tom,ze kdyz sem tam dal novy pic se stjenym sw tak se
ted chova ,jak popisuju.
Zdurazniji,ze na tom pinu je opravdu log. 1 a chova se jako by tam byla
log.0 .Bohuzel ted nemam jiny pic 16f873 a nez mi prijde (jak tak znam GM..)
tak sem chtel zjistit ,jestli to neni nejaka znama vec ;-)

Jirka

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, April 11, 2005 4:18 PM
Subject: Re: Chyba PIC16F873?

> To by mozna i MK pres svoji nevrazivost k PICum uznal, ze jestli
> se jim neco musi nechat, tak je to odolnost.

Tak takhle nejak vznikaji lidove skazky, baje a povesti :-)))
MK nema rad PICy a uz o tom stebetaji i vrabci po strechach :-))

A pritom ja se tak snazim, aminimalizoval jsem novou verzi ICD2 klonu,
odskousel jsem novy pidi programatorek na USB s PIC18F2550
a jako perlicku si schovavam programator AVRek opet s PIC18F2550.
Tak jak se mohu jeste vice v ocich PICaru rehabilitovat :-))))))

S pozdravem
MK