Chyba PIC16F873?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Duben 11 17:12:52 CEST 2005

Ale to jsem vubec rict nechtel, ja myslel ze slovo "nevrazivost" je celkem
vystizne. A taky uz mi to pripada tak trochu jako mistni folklor (MK x PIC x
JB), tak jsem to napsal tak nejak mimodek. Tak jestli jsem zavdal pricinu
nejake bajky, tak se omlouvam... :-)))

> Mam rad pstruhy a take se jimi den co den neprecpavam

To ja zase nemam rad treba fazolky na smetane, ale nejim je teda vubec...
:-)

> Ani o ty nabizene PICy z roku 93/94 nikdo
> neprojevil zajem :-))))))

No jooo, rok 93/94, uz chapu, jak to vzniklo, vy jste byl nedockavy a ty
PICy jste normalne nenechal dozrat! To my co jsme si pockali, si na ne ted
chrochtame... :-)

BTW, jen tak pro zajimavost, co bude umet ten programator? ICSP ala USB?
Bude to nejak kompatibilni treba s MPLABem (pokud to teda vubec nejak jde)?

Dusan Dolezal