vzorky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 21:18:25 CEST 2005

Ahoj,
 docela mne bolí, když se tvrdí podobné demagogie. Prosim trochu hrdosti
a světového rozhledu. Nebudu zde srovnávat kde se jak ve světě krade,
podvádí, jak se dělají podrazy na lidské a i státní úrovni...
 Jak chcete aby s Váma jednali, když vystupujete jako příslušník supiny
kterou označujete a vnímáte jako podvodníci a zloději? Nevim proč otázky
dodavatele vnímáte jako ponižující, bud na ně má právo a nebo ho pošlu
do háje a koupim si to (třeba přes internet).

Nechci Vás urazit, pro to jsem to nepsal, jen se zkuste zamyslet.
Veřejně to píši pro to, že příspěvků typu češi = zloději =
postkomunističtí mentální ubožáci je tu v poslední době hodně.

Radek

On