vzorky

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Duben 7 21:48:46 CEST 2005

Zdravim,

  kdyz to objednavam na adresu z UK tak mi to poslou do 5 dnu s
  hromadou reklamnich materialu. Kdyz to objednavam na ceskou adresu
  tak mi 3x pisou a 2x volaji jestli jsem se nahodou nespletl. Ja se
  jim nedivim kdyz to tady ctu jak si kazdy objednava kazdy smeti
  "zdarma" jako vzorek. Oni maji proste jen spatnou zkusenost. A
  opravdu nejsou cechofobni ani oni ani ja. Jen proste 99% vyrobcu
  polovodicu nedodava do CR vzorky. To je proste fakt. A maji k tomu
  asi nejaky duvod.

--
 turby@chips.cz