vzorky

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Čtvrtek Duben 7 20:03:06 CEST 2005

Ono by bylo dobre, kdybychom v CR meli take kvalitni distributory. Je
docela otrava, kdyz jedina moznost jak koupit par kusu obvodu je tyden
si dopisovat s firmou, protoze ona neni schopna na webovych strankach
udelat eshop s cenikem. Je to stejne ponizujici, kdyz se chci stat
jejich zakaznikem, ale musim jim nejdriv rict na co to chci, kolik toho
koupim pristi rok a oni si pak rozmysli, zda mi sdeli cenu. Tak to je
jen takovy muj postreh, mozna trochu mimo, i kdyz nejak to s tim souvisi :)