Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 19:28:15 CEST 2005

Jak to tady tak ctu... plany jsou hezke, ale - dyk to dneska  nema vubec
smysl delat / teda pokud to neni predmetem nejake zadane prace, sazky
atd../
 Stravite na tom spoustu casu, a vysledek bez poradnych meraku?? (
potrebujete minimalne generator, meric urovne - vf milivoltmetr)
Kupte si treba starsi ATS803A ( ma vysokou 1 MF tkze zadna zrcadla)
dodelejte si poradny preselector ( i to bude dost prace) a mate hotovo.
Nebo kupte nejakej lepsi komunikac ... ale dneska stavet radio??