Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 7 19:58:27 CEST 2005

No, a konecne to nekdo rekl tak jak to asi je.
Venoval bych par hodin smysluplne praci a za vydelany peniz si sel koupit
poradne radio nebo transceiver.
O tom to dneska je. Rozdelanejch a nedodelanejch radii jsem videl dost.
Jestli to chce dneska nekdo bastlit, tak prosim, ale vysledek oproti tomu co
si mohu koupit a co vyvijeli profici bude asi zalostny. Vyjimky samozrejme
existuji, ale to co chtel autor puvodniho dotazu k nim asi nepatri.
A pokud si chcete koupit dobre "radio", tak zkuste vylet do SRN. V dubnu
tusim byvala dobra burza v Norimberku ( mozna je premistena, ale podrobné
info nemám). Dalsi moznost nakupu dobreho radia je mezinarodni setkani
radioamateru ve Fridrichshafenu. Jedna se o nejvetsi radioburzu v Evrope. Je
to sice az u svycarskych hranic ale stoji to za to.
Jindra Polivka

Jak to tady tak ctu... plany jsou hezke, ale - dyk to dneska  nema vubec
smysl delat / teda pokud to neni predmetem nejake zadane prace, sazky
atd../
 Stravite na tom spoustu casu, a vysledek bez poradnych meraku?? (
potrebujete minimalne generator, meric urovne - vf milivoltmetr)
Kupte si treba starsi ATS803A ( ma vysokou 1 MF tkze zadna zrcadla)
dodelejte si poradny preselector ( i to bude dost prace) a mate hotovo.
Nebo kupte nejakej lepsi komunikac ... ale dneska stavet radio??