Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 7 19:24:24 CEST 2005

dobre zmiesavace maju presne oznacene vstupy LO a RF. Aby zmiesavac
spravne pracoval musi mat konstantnu uroven LO signalu.
Este na okraj par poznamok:
- nesmie sa zabudnut na korektne sirokopasmove impedancne prisposobenie
vsetkych vstupov/vystupov (napr. filter je prisposobeny len v pasme
prepustania, inak odraza vsetko naspat. Tieto signaly su potom odrazene
naspat na zmiesavac a spatne sa zmiesavaju so vsetkym co tam uz je).
- takisto netreba zabudnut na harmonicke LO, tieto sa tiez zmiesaju so
vstupnym signalom a produkty casto padnu do pasma prepustania MF filtra.
balu