Fotocesta - vyvolani

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Duben 7 09:36:18 CEST 2005

Omlouvam se, nechtel jsem Vam nadavat ani nic podobneho.
Trosku jsem to prehnal, to musim uznat, videl jsem to hned jak jsem si to po
sobe precetl, kdyz to prislo z konference.
Ale to uz bylo pozde.
Navic ten preklep ve Vasem jmene hned na zacatku, no proste jsem maslo.

Chtel jsem tim jen rici, ze vasim prizpevkum mam opravdu problem ve vetsine
pripadu vubec rozumet. Nejde jen o zameny iy a pod, to moc obsah nepostihne,
resp. da se to nejak zrekonstruovat, ale kdyz v jedne vete u ctyr slov je
zamena ie ao pt a tak, tak proste nevim co chtel basnik rici.

Prijmete prosim mou omluvu.
Diky
Jakub Ladman