Fotocesta - vyvolani

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Čtvrtek Duben 7 04:53:17 CEST 2005

dobry den,
clovek se snazi pomoc, a co z toho ma jen mu tu nadavaji a podobne...
Ja jsem se divil, proc nekteri  znechucene odesli z teto "sqvele"
diskuzi. Ted to zacinam chapat. Je tu nekolik prudicu co si musi do
vseckeho rejpnou (asi je to jejich konicek :)  ).

Tak uvidim...

Jestli zustanu nebo odejdu. A budu mejt svatej pokoj.

Pavel prochazka.zde.cz