Fotocesta - vyvolani

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Čtvrtek Duben 7 04:38:13 CEST 2005

Dobry den,
bud asi jsi hlupi nebo neumite cist :-) nenapsal jsem ze louh je nesmysl
ale ze ty perlicky hodte do kose, ponevad je asi po nich kulovy. a nebo
jak tu nekdo napsal, neumite presne zjistit kolik toho tam dat...

Pokud si prectete dalsi prispevek, ze po namichani a okamzitem pouzivani
roztok nejak nechce vyvolavat ale dalsi dej uz jo. to muze bejt i vas
pripad. pravdepodebne se to jeste nerozpusto ve vode.
  Ja si pripravim do flasky jeden litr vyvojky a pouzivam ji tak dlouho
dokud nedojde...

Rt napsal(a):
> Tak nevim, jsem blazen ja nebo nekdo jiny ...?
>
> Vcera jsete napsal ze vyvolavat fotocitlivych PCB sodnym louhem je nesmysl:
>
> ===
> tak hodte ty pecicky do kose a poridte si neco poradneho na vyvolavani...
> V praci si vyvojku micham sam, je to jekejsy prasek a davam ho na jeden
> litl normalni polevkovou lzici a chlup. Pokud si vzpomenu tak se podivam
> jak se ten prasek jmenuje...
> ===
>
> a dnes sem poslete fotku pixly s napisem hydroxid sodny pevny. Pokud to
> nevite, tak hydroxid sodny je sodny louh.
su jen clovek, ktery nevi vsechno...

> V mem okoli po precteni vasich prispevku padla slova nevole i vole :-))
o tom si myslim sve. mozna jsem se spatne vyjadril, to se pak omlouvam.
Ale ....

Pavel Prochazka.zde.cz