[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Duben 2 21:59:53 CEST 2005

Hezký večír,

    používat diakritiku je úplně normální. Rozumný OS to dovoluje a
nevidím důvod proč ji nepoužívat.

    Mimochodem, windowsky mají jednu vlastnost. Moje plocha má cestu
C:/Document and Setings/Profiles/Saša/ .... Tak mi řekněte jak
nepoužívat diakritiku v cestách ? :-D

    A jestli na to anglofinní vývojáři nemysleli, jsou trubky. OS to
dovoluje, mají na to myslet, ne všude se mluví anglicky.

    Mimochodem, moji kamarádi lingvisti tvrdí, že angličtina je na
úrovni primitivních znakový jazyků :-D  protože si musíte pamatovat jak
se který shluk písmenek má číst. Hrůza

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>adresaru, coz? Ptal jsem se na to... Viz tez napr.:
>
>http://forum.czilla.cz/viewtopic.php?t=6302&sid=bc23c5670c47f178130b77ef77ad62d7
>
>http://forum.czilla.cz/viewtopic.php?t=5958
>
>Holt asi anglofonni a jine vyvojare nenapadlo, ze by nekdo neco takoveho
>provadel...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 2.4.2005 22:00:03