[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Duben 2 21:44:49 CEST 2005

No je to mozne, ale na druhou stranu to wokna umoznuji takze proc by ne. Ja
osobne take nepouzivam diakritiku, ale ne vzdy je to zavisle jen na me. Dost
casto dostanu poukladane stranky od nekoho jineho a predelavat vsechny
odkazy proste neni realne.

Jinak anglofoni vyvojare melo napadnout, ze kdyz OS umoznuje pojmenovat
adresar narodnim znakem tak to driv nebo pozdeji nekdo udela. :-(

RadekCX