[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Duben 2 22:14:30 CEST 2005

>     Mimochodem, windowsky mají jednu vlastnost. Moje plocha má cestu
> C:/Document and Setings/Profiles/Saša/ .... Tak mi řekněte jak
> nepoužívat diakritiku v cestách ? :-D

Ne všechny softy to prostě skousnou a přinejmenším to blbě zobrazí.
Nedodržuji to na 100%, ale ve většině případů jak pod svým oblíbeným linuxem,
tak pod woknows v názvech diakritiku nepoužívám.

Ve windows to jsou programy ne zcela korektně napsané, co nechtějí česky
nazvaný soubor otevřít, v linuxu, když pracuju v bashi, je problém pokud je
nějaký znak co není na klávesnici v prvním písmenu.

Hlavně by to chtělo aby vývojáři čehokoliv sjednotili, pod hrozbou trestu
smrti, kódování (nejlépe na ISO 8859-2) :-)