XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

MK info@mcu.cz
Úterý Září 28 21:42:55 CEST 2004

>A nie je toto prilezitost pridat na Krakenovske CD/na mcu.cz nieco z too
>nahitafu-a(doparoma ako sklonovat tie sikmacske mena :-)? Mne sa to jeho
>command-linove programovadlo (uz som zabudol, ako sa vola) osvedcilo
>dokonca aj na laptope s w95, kde foundation zdochol okamzite po
>nastartovani...

Ale jo, jak MitouJTAG, tak pripadne NAXJP, SPC a dalsi - vsechno z toho je pouzitelne :-)))
Jenze ne bohuzel obecne, kazde ma nejake omezeni co do rozhrani, OS, podporovanych
obvodu, formatu, etc

>PS. Hm, s tym Krakenom som sa chcel pohrat, reku konecne pochopim, ale
>ako tak citam, tak asi nepochopim... Predsalen, ked je to zloitejsie ako
>7474, a treba mysovat, uz to asi nie je pre mna... :-)

No problem je zacit se schematickym navrhem - ono se to sice zda nazorne a pouzitelne,
jenze casem zjistis, ze to je jen ztrata casu - schematicky editor je znacne neohrabany
(respektive implementace ve WebPacku), jsi ze zacatku odkazan na preddefinovane
struktury a efektivita zmen v navrhu je prachbidna. Casem zjistis, ze nez neco
namalujes, tak to trikrat rychleji napises v Abelu, nebo VHDL.

Obcas sice schema pouzivam, ale vice mene pouze v TopLevel navrhu funkcnich bloku -
- vlastni bloku jsou jiz psany pro CPLD v Abelu.

Pokud se podivas na zdrojak miniLA, tak vlastne schematu odpovida soubor minila.abl,
ktery v podstate obsahuje jen propojeni modulu a definici pinu (jejich LOC)

A hlavne, cely WebPack je udelan pomerne jednoduse a nazorne. Jen to chce nahlednou
na zacatku na 10 minut do helpu :-)))) Takze doporucuji RTFM :-))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov