pravny problem?

wek wek@host.sk
Úterý Září 28 22:47:29 CEST 2004

> Ale i zverejnit se to da; prelozit do rustiny, z webove kavarny dle vyberu
> anonymne postnout do Usenetu nebo do nejake ruske konference,

Hm, pan sa vyzna v tlacenici :-)

> O takovou praci je skoda se nerozdelit.
No ved prave.

A ja to vobec nemyslim sarkasticky.

Ja vobec nechapem pristup tych vyrobcov. Nie je mi jasne, ako im moze
poskodit, ak zverejnia zdrojak bootloaderu s tym, ze akekolvek zmeny si
kazdy robi na vlastne riziko, prip. este aj GPL . Ludia by im urobili
debugging zadarmo a este pridali aj features.

  Pritom tie ich softy maju v tych par kilach tolko bugov, ze to bolí -
vid erraty a revizie; necudo, je to pisane otrasnym sposobom. Cez vikend
som sa hral aj s philipsackou rd2, a okrem min. 2 chyb v dokumentacii mi
dalsich asi 5 veci nefungovalo celkom tak, ako bolo popisane - ja viem,
oni to potom patchuju v tom ich windowsovkom softe, lenze ja nevidim
pricinu, preco by som si s tym procom nemohol pekne cez seriak a
terminal pokecat ja sam?!

Myslim, ze je tu minimalne jeden ucastnik co moze moje slova potvrdit -
mimochodom, velmi rad by som poznal aj jeho nazor na moju povodnu otazku
- hoci aj sukromne.

wek