XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

wek wek@host.sk
Úterý Září 28 22:19:32 CEST 2004

Kosta,

A nie je toto prilezitost pridat na Krakenovske CD/na mcu.cz nieco z too
nahitafu-a(doparoma ako sklonovat tie sikmacske mena :-)? Mne sa to jeho
command-linove programovadlo (uz som zabudol, ako sa vola) osvedcilo
dokonca aj na laptope s w95, kde foundation zdochol okamzite po
nastartovani...

wek

PS. Hm, s tym Krakenom som sa chcel pohrat, reku konecne pochopim, ale
ako tak citam, tak asi nepochopim... Predsalen, ked je to zloitejsie ako
7474, a treba mysovat, uz to asi nie je pre mna... :-)