ATMEL a ztrata dat (bylo Re: AT89S52 ztrata naprogramovanych dat)

Jan Waclawek wek@host.sk
Pátek Září 10 10:01:14 CEST 2004

Ja sa ATMELa v ziadnom pripade nechcem zastavat, ale co ak je to tak, ze prave tych prvych 25 kusov bolo nestandardnych (odolnejsich)?

Otazky:
- su tie stratene data stale na tych istych miestach?
- mate tam nahraty nejaky bootloader, t.j. kod, na ktory ak procesor zabludi, tak je pravdepodobne, ze bude pisat do FLASH?
- ako mate osetrene nohy, ktore sa pouzivaju na ISP?
- ako mate vyrieseny reset?
- ako mate zablokovane napajanie?
- neiskri Vam nieco v blizkosti? Nespinate cievky? (vysoke napatia/ spicky do napajania typicky mazu FLASH/EEPROM)
- nepoznem mega128, ale niekto v diskusii na mcu.cz pisal, ze pomohlo nastavenie fuse "write protect". Nedalo by sa nieco podobne vyskusat?

wek