Outlook

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pátek Září 10 10:10:56 CEST 2004

No moje rada k Outlooku je : nepouzivat :-)
No a pokud prece, na HW serveru (pak nejake redirecty) se zaregistrujete
- pod svym e-mailem atd. a tam vam budou chodit maily z konference a z
toho mailu budou taky akceptovany maily do konference. Pak je to jen
otazka nastaveni vaseho klienta. POkud chcete prijimat zpravy z
konference, musite v nem mit nakonfigurovany ucet, ktery pouzivate pro
konferu. Nic zaludneho v tom neni. Je to tusim nastaveni->ucty - tam
date pridat - e-mailovou sluzbu - nakonfigurujete pop3 a smtp udaje,
heslo a login a hura prijimat konferu. Doporucuji vytvorit si pro
konferu extra e-mailovy ucet (treba na seznamu nebo tak).
Za vyse uvedene udaje nerucim ;-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz