ATMEL a ztrata dat (bylo Re: AT89S52 ztrata naprogramovanych dat)

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Září 10 10:55:09 CEST 2004

> Ja sa ATMELa v ziadnom pripade nechcem zastavat, ale co ak je to tak, ze
prave tych prvych 25 kusov bolo nestandardnych (odolnejsich)?
je to klidne mozne, vim urcite ze ty prvni byla jina serie, a ted uz je mam
v mixu

> Otazky:
> - su tie stratene data stale na tych istych miestach?
Ne nejsou jsou pokazde jinde

> - mate tam nahraty nejaky bootloader, t.j. kod, na ktory ak procesor
zabludi, tak je pravdepodobne, ze bude pisat do FLASH?
Mam tam bootloader problem je ze kdyby tam procesor zabloudil, tak se smaze
cela stranka
to je 256 bajtu, ale me se smazou treba jen 2 nebo 4

> - ako mate osetrene nohy, ktore sa pouzivaju na ISP?
pull-up odpory

> - ako mate vyrieseny reset?
Kondenzator, odpor. Delam to tak vzdy. Mozna by stalo nejaky brown-out

> - ako mate zablokovane napajanie?
Kondenzatoru tam je tolik, ze by z toho mohla praha chvili svitit ;-)))

> - neiskri Vam nieco v blizkosti? Nespinate cievky? (vysoke napatia/ spicky
do napajania typicky mazu FLASH/EEPROM)
Ne civky se nespinaji na desce jsou pak 422 budice

> - nepoznem mega128, ale niekto v diskusii na mcu.cz pisal, ze pomohlo
nastavenie fuse "write protect". Nedalo by sa nieco podobne vyskusat?
Nedalo protoze potrebuju updatovat firmware

Moc dik za badani.

Zdenek Aster