VHDL - cteni vstupu v processu

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Úterý Říjen 5 09:28:33 CEST 2004

Nevim, co pouzivate za nastroj pro syntezu, ale napr. u Synopsysu
nastavujete behem syntezy hodiny, ke kterym jsou vztazeny vstupy (a
vystupy), a jejich minimalni a maximalni zpozdeni vztazene k temto
hodinam. Predpokladam, ze to tak je i u jinych.

Tedy - pomoci VHDL popisete, co ma delat dany obvod, pomoci skriptu pro
syntezu popisete, jak ma byt ten obvod rychly a jak se ma chovat ke
svemu okoli. A prekladac se s tim uz nejak popere.

VP