XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Pondělí Říjen 4 13:51:39 CEST 2004

No s tou poznámkou ohedne 72makrocell jsem pochopil .. ale jestli me chcete ríci ze se do XC9572XL
nevejde 36bitový posuvný regist a 36bit LATCH ??  Tak to teda nevím co pouziji za obvod na moji finální vec ??

Takze kdyz opustíme Schematický editor který je ty v tomto prípade uplne nahovno
a budu chtít napsat v ABELU nebo VHDL (coz neumím) strukturu Tech dvou 36bit komponent
je nejaká sance to natlacit do XC9572 ?

Mel jsem puvodní naivní predstavu ze kdyz obvod má 72makrocell a 1600 gates ze se tam neco vejde
ale asi zvástám blbosti o:))

Jinak jaký vetsí obvod pouzíváte   XC95108  ??  ale to se me uz skoro vyplatí to usít z obvodu
74HCTXX nebo CMOS4000 ..

No jeste do toho pocumím , a smeruje to k Vasí první rade , vybodnout se na schmatický editor
a napsat do ve VHDL.
No zkusíme to ..

Zatím diky
Milan