XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Říjen 4 14:04:15 CEST 2004

Mno, asi to tam nasyntezovalo jeste nekde dalsi flip-flop. Ve VHDL je
obvykla chyba ze u multiplexeru se do process listu nevadi vsechny
vstupy, u schem. editoru si to nedovedu predstavit.

Nebo to pouzilo nejakou MC na kombinacni logiku. Jak jsem psal, podivat
se na optimalizaci, co je v te kombinacni bunce. "Rozdistribuovat"
kombinacni logiku pred/za flip-flopy (pokud je to mozne). Pak se to tam
treba vejde.