XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Říjen 4 13:15:45 CEST 2004

Celkem jasne Vam to hlasi, ze se to tam nevejde !
36x latch a ser. registr+ nejaka pom. funkce vam zabira 73 makrocel, to se
jaksi nevejde do brouka se 72.

Asi by jste mel lepe setrit materialem i prostorem na doskuzi, mejl ma 100k.

Danhard

  ----- Original Message -----
  From: Magixe
  To: [HWnews]
  Sent: Monday, October 04, 2004 12:36 PM
  Subject: Re: XILINX ISE WEBPACK - komponenty

  Dobrý den ,
  predem dalsích dotazu k ISE WEBPACK
  chci podekovat vsem co me poradili s banálními otázkami , moc to pomohlo
  Nejvíce díku patrí MK  a Danhardovi .. pánové dekuji za ochotu.

  Konecne jsem si dal dokupy schéma , není nijak nárocné cca 60 prvku -
vetsinou obvody D KO.
  Jedná se posuvný registr 36bitu s Latchem ,, na kterém si chci odzkouset
první DEMOPOKUS.

  Zapojení a symboly jsou OK a tím jsem se prokopal .

  Pak jsem priradil IO PINY nozickám brouka ..

  Príkaz TRANSLATE probehl OK

  ovsem príkaz FIT me vyjel dve chyby -- jeden ERROR a jedno Warování .
  Chvilku jsem bádal v DS a HELPU ale zatím nevím .

  Prikládám obrázek - problému pro lepsí predstavu

  Obvod má nejakou strukturu , Makrocely atd atd , zde bude asi ten problém
ale me by zajímalo kdyz mám schéma
  jakým zpusobem ovlivním nebo napravím chyby které me to te´d hlásí
  Pomuze preházet lépe a radostneji PINY a výstupy CIPU , nebo jak se takový
problém resí ?

  Dekuji za nakopnutí správným smerem
  Milan