XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Říjen 4 13:06:32 CEST 2004

Vzdyt Vam to pise, ze se tam ten obvod nevejde. Muzete zkusit nejake
optimalizace (treba kombinacni logiky, pokud to ISEWP umoznuje), nebo
zmenit strukturu obvodu primo ve zdrojaku, nebo trochu omezit funkce. A
nebo pouzit vetsi obvod...

Nejlepsi je podivat se asi na vysledek syntezy do EDIFu a rict si,
jestli tam je nebo neni neco navic...

Neznam ISEWP, delali jsme syntezu se Sy*nop*sys. A je fakt, ze tam byly
moznosti bohate...

VP