OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Říjen 3 21:22:41 CEST 2004

> Jo jenze tam uz nenapsali a nepise to ani M.R. Cedrych, ze
> pokud zapnete zapalovani na cca 10 - 15sec, pote jej vypnete
> a teprve pote provedete spusteni motoru, tim dojde k
> prizpusobeni RJ motoru a RJ skrtici klapky (alespon tak je to
> napsano v servisni dokumentaci) a vyhnete se kolisani
> vonobehu (totez lze provest pres diagnostiku).

No ja jsem to nejak mel zafixovano, ze to tak nejak je, ale nebyl jsem si
jistej zda to je u Feldy nebo ne.

> [...]
> zkusenosti hovori jinak a ja bohuzel zde nemam zkusenosti
> takze pouze tipuji). Simosy v Fabiich uz maji informaci od
> cidla tachometru ale taky jsem nic nenasel. Ale je pravda, ze
> nektere RJ (tusim, ze zrovna Renix v nekterych Rendlikach)
> maji podle najetych km a podle stavu motoru urcite rezimy
> davkovani paliva a ty se prepinaji skokove. Ona davka paliva
> u adaptabilnich RJ (dnes uz vsechny) vychazi z principu
> zabehu vyssi at uz je to specialne naprogramovano nebo ne.
> Pri zabehu je spalovani jine nez u zajeteho motoru nebo u
> motoru zraleho na generalku a RJ se tomu prizspusobuje.

Mozna doslo k nepochopeni - u feldy RJ nema info o stavu km, trofam si rict
ze to neni z hlediska motoru vubec podstatne a ted nove je to jen kvuli tomu
aby vas mohla ridici jednotka dostat vcas do servisu, ale naprosto presne vi
kolik ma motor nabehano a dokonce vi i v jakem rezimu. Proto jsem to nazval
rezim zabehu. Nicmene ten prechod byl relativne velmi rychly tipuji cca
2-3kkm. Proto se domnivam, ze adaptacni mechanismus ma preddefinovano nejake
vyrazne radikalnejsi chovani v dobe prvnich x hodin chodu motoru a po teto
dobe prejde do nejakeho standardniho rezimu prizpusobovani. Nic vic bych v
tom nehledal.

> dosahl vyssiho vykonu nebo nizsi spotreby. A kdyz pominu
> jednobodove vstrikovani tak je vstrikovani rozhodne prinosem.

z jakeho duvodu se domnivate, ze jednobod nebyl prinosem - az na
problematictejsi predikci vrstveni smesi v sacim potrubi (to u karburatoru
je ale take) - to dle meho byl celkem hodne dobry system. Mel jsem 5 let
Passata s Mono-jetronicem a nemohu si nijak vyrazne stezovat - rozhodne bych
ho za karbec nemenil - vylepseny vstrik jako BMM musel byt jeste lepsi.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).