OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 2 13:02:22 CEST 2004

Psal jsem, ze ma najeto necelych 30kkm (27500km) a teprve cca pred 5kkm se
prepla RJ na snad uz definitivni rezim - nezabehovy. Zralo to cca 8.5l/100km
ted cca 6.25l/100km. Svicky si myslim ze bude nutno vymenit prave kvuli
horsimu zabehovemu rezimu - dostavaj vic naprdel. Mimochodem jsem se dival
do manualu k Felde a ma psane interval pro 1.3MPI tech 30kkm. Tech 280Kc mne
nevytrhne a tyhle Brisky maji interval 60kkm.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).