Zvaracka so spinanym zdrojom

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

O tom som uvazoval ako o prvej veci.
Ad 1:
Ma to len maly hacik, videl som ceny toroidov,
maloobchodne ceny pouzitych polovodicov ... takze po
spocitani len cena zakl. suciastok prevysovala cenu
orig. zvaracky asi 2.5x...
Skuste si pozriet cenu ferit. jadier napr. na
www.schuricht.de :)
Ad 2:
Klucovou vecou su pocty zavitov ... co som vydel
vsetky ferit. jadra boli zlepene epoxidom = reverse
engineering znamena destrukciu orig. zariadenia.

Palo