Zvaracka so spinanym zdrojom

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

Tie kondenzatory sluzia na usmernenie napatia pre
mostik do primaru.
Ano striedavym prudom sa zvarat da, ale koli kvalite
zvarov a jednoduchosti prace je jednosmer. prud ovela
lepsi. Hlavne je to vydiet v nutenych polohach, je
rozdiel ak ma clovek nad hlavou nieco zvarit
jednosmernym alebo striedavym prudom.
Nezanedbatelna je aj moznost vacsieho vyberu elektrod.

Palo

--- Skopalik Slavomir <skopalik@hlubocky.del.cz>