Zvaracka so spinanym zdrojom

koli pl koli_pl
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

Vazba sa da snizit jednoducho fyzickou separaciou
vinuti. T.j. primar na jednej polovici toroidu
sekundar na druhej polovici. Jenoducho povedane
sekundar nesmie lezar na primare. Cim viac je primar
vzdialenejsi od sekundaru tym je ta vazba mensia.
Plati to plne aj pre toroid.

Myslel som rozptylovu indukcnost vzhladom na vzajomnu
vazbu. Rozptylova indukcnost ktoru mate na mysli Vy je
rozptylova indukcnost jedneho vinutia a ta sa nemeni
(skor by som povedal ze nahustenim vinutia sa este
zmensi.) Tie vyhladzovacie kondenzatory na primare nie
su az tak zatazene ... ako som uz povedal ide o
usmerneny trojfaz, kde zvlnenie je velmi male. Sluzia
len na preklenutie pri prepinani usmernovacich diod.

Palo