Zvaracka so spinanym zdrojom

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

Pouzivam to na ruzne svarovani od vratek na chalupe az po jemnejsi svarovani (kamarad si s
tim dokonce svaril ram kola praskly v zadni vidlici - dodnes s tim jezdi ac jsem tomu
neveril) a zatim se mi nestalo, ze bych ji uhnal. Ale varim zasadne 2mm elektrodama na cca
50-70A a je fakt, ze na svarovani armatur by to asi nebylo - na to jsou jine cajky.

Na druhou stranu jak jsem psal tak je chlazeni velmi osizene a problem je jen v tom, ze
tepelna ochrana proste ten invertor vypne. Pokud ale by se zajistilo chlazeni lepsi tak
nevydim duvod proc by nemohl davat trvale tech treba 80A co uz na 3mm elektrodu staci.

RadekCX