Zvaracka so spinanym zdrojom

koli pl koli_pl
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

--- Petr Simek <psimek@jcu.cz> wrote:
> On Tue, 4 Feb 2003, koli pl wrote:

Asi som sa nepresne vyjadril. Samozrejme pocet zavitov
je dolezity udaj, rovnako dolezite je aj fyzicke
usporiadanie vnuti, ako aj tienenia medzi nimi. Koli
tomu som sa to bal robit na 20kHz, kde tieto veci pri
vacsich vykonoch su klucove. Uz len na zistenie poctu
zavitov je s vysokou pravdepodob. nutne vypajkovat
trafo z plosneho spoja.
Inac co som sa stretol, nikdy som nevydel oznaceny typ
(druh) pouziteho feritu, to je tiez otazka na badanie.
Pri kvalitnejsich invertoroch predpokladam riadenie
mikroprocesorom, ako z neho vytiahnut program ???