Zvaracka so spinanym zdrojom

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

Ty 3mm elektrody opravdu nevim kolik za sebou, ja fakt radeji ty 2mm jsou pro mne
univerzalnejsi.

Ale pokud jsem varil tim stylem ze neco varite pak si to zase chvilku pripravujete atd.
tak jsem ji opravdu jeste neupek.

Co se tyka tenkeho plechu tak vzhledem k minimalnimu proudu 5A bude asi zaviset jen na
vasi sikovnosti a tloustce pouzite elektrody.

Nicmene nepocitejte s tim, ze tim nahradite treba COcko a ze to bude na kdovijake
vyvarovani plechu.
Kdyz pritlacite tak propalite i na 70A takze tady tezko radit, ale urcite jsem s tim varil
1.5mm plech. Tem muj kamos s tim varil ram kola v miste kde je zadni mufna pro kolo na te
tenke trubicce co jde od sedla.

Myslim ze ty invertory urcite maji ted skoro vsude, mam pocit ze jsem je videl snad i v
Obi nebo takovych kseftech.

RadekCX