Zvaracka so spinanym zdrojom

koli pl koli_pl
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

S tym chladenim to vacsinou nebyva az tak jednoduche.
Z hladiska ceny su v tom suciastky urcitym sposobom
dimenzovane, vacsinou az na hranicu. T.j. tepelne
straty v hornej casti zatazenia stupaju exponencialne
a uvediem (mozno blby) priklad ... ak zlepsim
chladenie 10x zatazovatel sa mi zlepsi len 1.5x.

Palo