Zvaracka so spinanym zdrojom

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

> Ad 2:
> Klucovou vecou su pocty zavitov ... co som vydel
> vsetky ferit. jadra boli zlepene epoxidom = reverse
> engineering znamena destrukciu orig. zariadenia.

Napr na  http://henry.fbe.fh-darmstadt.de/smps_e/smps_e.asp

si mozte vypocitat svoje vlastne vinutia podla toho ake zozeniete ferity.

Daju sa pouzit maticove transformatory, kedze vacsie ferity idu do penazi
(odskusane :( ).

Ta zmena charakteristiky rozptylovou L mi nejde do hlavy:

- magneticky bocnik?
- medzera ? (zmena vzdialenosti, zasuvanie plechu)

Nebola by ta spatna vazba jednoduchsia?

Pri mojich pokusoch vznikali napatove spicky prave pri nespravnej
indukcnosti primaru. Ak tam mate rychle diody paralelne ku kazdemu
tranzistoru nemoze to byt az taky problem, alebo nie su tie diody az tak
rychle?