Zvaracka so spinanym zdrojom

koli pl koli_pl
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

--- Miroslav Soltisik <soltisikm@eurotel.sk> wrote:

> Ako je riesena spatna vazba? (opto, trafo?)
>
> Je tam zmena charakteristiky? (Myslim chovanie ako
> napatovy alebo prudovy
> zdroj )
>
> Mate tam aj vystupnu tlmivku?
>
> Tie spicky, nie je mala indukcnost primaru?
>

> Kondenzatory za usmernovacom, aku maju kapacitu?
> (kde sa daju zohnat pri
> rozumnych terminoch).
>

> Ja viem, same otazky, ale zaujima ma to, na niecom
> tako pracujem.

Takze spatnu vazbu som uplne vylucil, obmedzenie je
realizovane rozpytlovou indukcnostou (resp. zmensenim
vzajomnej vazby). Do spatnej vazby sa mi velmi ist
nechcelo. Takto je vystupna char. priblizne elipsa.
Viem ze to nie je idealne, ale myslim vzhladom na
jednoduchost konstrukcie je to akceptovatelne.

Vystupnu tlmivku, relativne malu, planujem tam pouzit
zlepene ferit. jadra z vyradeneho spin. zdroja.

Kondenzatory 470mikroF na 400 2 kusy , plus paralelne
k nim foliove. Dolezite je stred (paralelne spojenych
kondikov) pripojit na nulak! Zohnat napr. v
www.sos.sk.
Tie kondiky mozu byt preto take male ze sa pouziva
usmerneny trojfaz.(Zvlnenie len 4%). Ak by sa to
napajalo len 2 fazami to uz by bolo o niecom inom ...

Palo