Vhodna pajecka

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:34:52 CET 2004

On Wed, 18 Sep 2002, hwnewskonference wrote:

> Zcela se ztotoznuji s nazorem Petra Simka, tato pajecka je sqela volba, lze
> k ni dokoupit i stojanek (rekl bych vec, ktera dost zvyuje pracovni komfort)
> za 150-70 Kc. Jinak tech zapojeni v onu dobu vyslo vice, tusim tri.

Jo stojanek jsem ale koupil jinde (za tech cca 70,-) nez v GM, musel se mu
ale pretocit ten bakelitovy drzak (mel o cca 0.6 mm mensi prumer nez to
pajedlo). Dal jsem si k tomu display, dva rozsahy teplot (abych s tim mohl
nahrivat i umelou hmotu), vyvedl si nestabilizovane napajeci napeti na panel
pro napajeni mikrovrtacky....

> [...]
> analogovem provedeni si udelat kalibracni (dnes to s multimetry mericimi
> terplotu neni problem) krivku a pomoci diod a operacnich zesilovacu si to
> namodelovat 2. udelat si inevrzni funkci a to pomoci analogove nasobicky
> upravovat, 3. udelat tuto kalibraci pri prvnim spusteni do jednocipu.
> Jake by to melo vyhody ? predevsim hrot by mel "presne" maximalni teplotu
> spiraly (kvalitnejsi regulace). Dale by to slo aplikovat na JAKOUKOLIV
> mikropajecku, protoze topne teleso by bylo vlastnim teplotnim cidlem ...
> Co jsem nedoresil ? problem starnuti odporoveho vlakna, tedy zmenu R/T

Takhle to ma ERS50. Pry je u ni casta zavada ze pri horsim zazhazeni s
hrotem se topne draty toho topneho vinuti dotknou, hrot zacne topit
vic, ale elektronika to vyhodnoti ze topi min a tak mu jeste prida ....