Vybojka RLV-X-250W

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:34:52 CET 2004

Ha, "sirnik zinecnaty", ze by prvni stopa ?!
Proste se budu pokouset patrat po spec. obchodech a u vyrobcu, ale uz
jsem prisel i na jinou cestu.

Mozna se do stejne-efektniho osvetleni pustim nakupem fluorescencnich
trubicek co se pouzivaji na diskotekach a prislusnou lampou. Bude to
mozna drazsi a i trocha elektriky navic, ale nejspis mnohem snaz
dostupne.

Aigor