32 bitove NEC

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:24:17 CET 2004

Zdravim.

Chtel bych ho udelat, ale jeste stale cekam na dodani
onech NEC - mel bych je uz obdrzet kazdou chvili.

Ono je to nekdy opravdu tezke, protoze jsem si objednal
jen 2ks a proste se musim smirit s tim, ze budou az
budou k cemu pribalit - jinak by se asi dost prodrazily
na doprave a to jiste nikdo nechce - specialne mne by
se to nelibilo :).

No navic je porad neco dulezitejsi, tedy nez ja to
udelam, to muze dost trvat.

Jinak algoritmy programovani jejich FLASH (alespon co vim)
nejsou nikde zverejneny, ale moc bych nedal za to, ze
se programuji stejne jako osmibity, ke kterym dokumentace
je. Vede mne k tomu to, ze se daji programovat pres
seriove rozhrani (at uz synchronni, tak asynchronni) a
pres I2C, kterezto pracuji s 8mi bity. Mozna je to jinak,
ale to proste chce zkusit. Jednoduzsi by to zkoumani mohlo
byt z duvodu, ze tyhle chipy pri vypalovani odpovidaji
a sdeluji tak stav veci, coz jiste znacne pomuze.

Jinak programovaci napeti se da vycist i v tech PDF, kde
je popsano, jak je vypalit tim drahym programatorem,
snad je to informace dostatecne presna (to nemohu posoudit).

On cesky volne prelozeno "zpetny vyvoj" neni nekdy legrace,
ale kdyz clovek cte mezi radky, obcas se divi co vsechno
ledaskomu utece do bezne dokumentace i kdyz se snazi
neco dukladne utajit :))).

Kdybyste se chtel do toho pustit, uz nad tim delsi dobu
"na sucho" premyslim, tedy klidne se podelim o sve napady
jak na to, protoze to co bych chtel udelat ja by melo byt
free a tedy jestli se Vam to povede drive mi nijak nevadi.

--
Jiri Bezstarosti