Procesory reci - mluvici aplikace

Jiri Splichal splichal

From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, November 15, 2002 10:49 AM
Subject: RE: Procesory reci - mluvici aplikace

> Tak tuhle aplikaci u sebe v praci nemam
> (je to opravdu starsi vec) :(.
> Mohu ale vecer doma pohledat, treba byste
> pak nemusel ani nic moc vymyslet, stacila
> by jen najaka mala pripadna uprava pro Vas
> ucel. (Vecer u mne zacina vetsinou kolem
> pulnoci.)

Dekuji vsem za odpovedi - vsechno si prohlednu a prostuduju ,ale i tak by
jsem byl moc vdecny,kdyby jste to prece jen mohl dohledat a pak poslat -
prece jen bych si to tak asi vyzkousel nejlepe ;-)
Vubec na to nespecham - a na net se asi dostanu az zase v pondeli....
Predem dekuji

Jirka

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.