Zahadne odchazeni 89C51

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:23:58 CET 2004

On ?t, 2002-11-21 at 00:26, Tomas Kozeluh wrote:
> P.S V nejbli??? dob? hodl?m taky rozjet router na 486 a pot?eboval bych
> v?d?t, kde nastavit us?n?n? disku, proto?e d?l? zbyte?nej krav?l.....

Zkuste popsat ktery operacni sytem chcete pouzivat. Pokud nevite napiste
k cemu ma "router" slouzit. Chcete aby jenom routoval nebo chcete i
statistiky + omezovani provozu...?

Pro trivialni routovani pouzijte FREE ciSCO www.freesco.org s disketou
bez disku :)
Pro plnohodnotny system Linux muzete usinani nastavit hdparm -y cas
a filesystem namontovat s parametrem noatime. Take je treba daemon
noflushd, ten byl puvodne vyvinut pro notebooky :).

Preji pekny den.
 Dalibor Straka