velmi OT: Chladnicka a ucinnost

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:23:58 CET 2004

90W u CPU je sice teoreticky v poradku, ale jde o spickovou hodnotu v
okamziku maximalniho zatizeni.

Pro zajimavost prave jsem si zmeril spotrebu sveho PC

MB Intel 850
RIMM 256MB
CPU P4 2.4GHz/533
VGA GForce3 Ti200
SB Audigy
LAN
HDD 80GB 7200ot WD 80JB
DVD
CDRW Yamaha F1
Windows XP

Pri bezne praci je spotreba 88W, spickove az 106W.
Mezeno Metex M-3860M coz je multimetr s True RMS, zajimava je hodnota cos fi
= 0.6 - 0,7
I=0.6A U=230V

Athlon XP ma ve srovnani s P4 vyssi spotrebu a tak muj predchozi odhad
100-130W myslim docela sedel.

Hi J.K.