MEG

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:07 CET 2004

Ale pozor, tyto virtualni castice vznikaji i v absolutnim vakuu.
To by mohla byt voda na mlyn projektu MEG.
Fyzici mini, ze vakuum ma urcite energeticke hladiny.
Ale to nase ma byt nejmensim moznym energetickym stavem vesmiru.
Pak by mne zajimalo, jak by si v projektu MEG ospravedlnili lokalni zmeny.

Marek Pavlu