Multiprocesorova komunikacia s 51

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:50 CET 2004

Programovani pod WIN komunikaci je zpravidla jednodussi, nez pod DOSem.
Problem DOSu je ten, ze BIOS toho umi malo a na primy pristup na HW
pak nefunguje pod W2000/NT/XP.
Pod WIN je zase problem s SW prepinanim smeru toku na RS485, na to je nutny
driver takovehoto portu (coz ma temer kazda slusna firma vyresene).

Pro zacatek doporucuji DELPHI, pro tebe bude stacit Delphi 6 personal edition.
To znamena, ze toto prostredi mas LEGALNE a na programovani komunikace staci.
Vyvoj doporucuji provadet na W2000, Win9x/Me jsou dobre tak na hrani her
(pri ladeni programu maji tendenci tuhnout).

	Slavek