digitalizace videa

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:50 CET 2004

Co znamena levna ?
Zhruba za 30 000 se daji sehnat grabery od Camei.

www.camea.cz - obsahuje to DA prevodnik, hreadlove pole (graber), a DSP
procesor
na zpracovani dat (32 bit texas instrument).

	Slavek

> Uz se ut nekdo pred tim ptal, jakou kartu pouzit na subj, ale ja mam
nasledujici problem. Neco se mi podarilo s pomerne solidnim vysledkem
zbastlit, ale to jsem tu mel vetsinu kamer bw, a pro 1 barevnou nebyl
problem delat obarvovani obrazu softwarove, coz je na vypocet docela pomala
zalezitost. Protoze neco jako SAA7111 se mi nepodarilo sehnat, nebo nejaky
obvod, ktery byl provadel dekodovani PAL v sobe a vysledkem by byly uz
nejaka digitalni data, tak bych se chtel zeptat, jestli neexistuje nejaka
levna digitalizacni karta, (staci pouze 1 vstup, jako to maji nejake
graficke karty) pro PCI (ne AGP), pro kterou by bylo mozne napsat vlastni
sw, ktery by treba pracoval s drivery a digitalizovana data si sam nejak
zpracovaval? Je lepsi se pokouset sehnat kartu s dokumentovanym hw, nebo s
popisem driveru, nebo je lepsi si to zase cele zbastlit sam?