Multiprocesorova komunikacia s 51

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:50 CET 2004

Jak uz tu bylo receno, pomoci nastaveni parity (znacka/mezera).
Jeste dotaz, jedna se o Win32, nebo jine prostredi ?
Vim jak tu udelat z Delphi/C pod win32, slouzi
na to funkce
BOOL SetCommState(

    HANDLE hFile,	// handle of communications device
    LPDCB lpDCB	// address of device-control block structure
   );

Vice viz. MS Programer's reference.

Pod DELPHI/C++ Buldier (ne ovsem C++) lze pouzit komponetu
AsyncFree, nebo podobnou.

	Slavek